Servicii

Parodontologie

Cea mai des întâlnită este boala parodontală sau boala „dinților frumoși”, așa cum este ea cunoscută. Se mai numește așa pentru că, de cele mai multe ori, cei care suferă de această afecțiune au dinți foarte frumoși, intacți. Parodontopatia este o afecțiune veche, dar din păcate, foarte actuală, cu debut în jurul vârstei de 35 de ani și cu o evoluție nefavorabilă. Pacienții care suferă de această afecțiune pot beneficia de tratamente moderne, care încetinesc evoluția bolii, astfel încât dinții pot fi menținuți mai mulți ani pe arcadă. Condiția esențială este ca pacientul sa se prezinte în cabinet la 4-6 luni pentru terapia de igienizare și control. Lupta cu această afecțiune este câștigată doar de pacienții foarte riguroși cu tratamentul si cu igiena dentară.

Specialiștii clinicii noastre se adresează tuturor pacienților, de la 2 la 100 de ani. Acordăm o importanță deosebită tratamentului personalizat și identificării corecte a afecțiunilor gingivale. Dacă acestea nu sunt depistate și tratate corespunzător, în timp se poate ajunge la pierderea dinților și la nevoia implanturilor dentare.

Nu așteptați până în ultima clipă atunci când vă doare ceva! Vă așteptăm cu aparatură de ultimă generație și cu grija și pasiunea medicilor noștri stomatologi pentru meseria aleasă.

Serviciile pe care le oferim sunt:

• Profilaxia afecțiunilor gingivale
  • Tratamentul gingivitelor și parodontopatiilor
  • Tratament de echilibrare ocluzală a dinților parodontotici
  • Tratamentul chirurgical muco-parodontal